ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ : kalatalesblog@gmail.com
Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

21/1/11

ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΠΕΙ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΣΤΗ ΤΣΙΜΙΣΚΗ Η ΕΥΑΘ

Αναστάτωση προκαλεί στους εργαζόμενους και στο καταναλωτικό κοινό της ΕΥΑΘ το ενδεχόμενο τα τμήματα εξυπηρέτησης πελατών να μετακομίσουν από το κεντρικό κτίριο της οδού Εγνατία σε άλλο κτίριο.

Η διοίκηση, προκειμένου να μειώσει το κόστος ενοικίων, προσανατολίζεται να εγκαταλείψει το κτίριο που νοικιάζει στην οδό Τσιμισκή για τη στέγαση του χημείου και διοικητικών υπηρεσιών και να αναδιαρθρώσει χωροταξικά τις υπηρεσίες.

“Είναι πολύ σωστή η σκέψη να αφήσουμε την Τσιμισκή, διότι πληρώνουμε άδικα πολλά χρήματα, αλλά δεν υπάρχει λόγος να νοικιάσουμε άλλους χώρους”, αναφέρει στη “Μ” ο κ. Κωνσταντίνος Μαριόγλου, πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων ΕΥΑΘ, και εξηγεί:

“Διαθέτουμε το ιδιόκτητο κτίριο της Εγνατία 127, όπου κάποιοι χώροι δεν χρησιμοποιούνται μετά τη μερική συνένωση των συνεργείων. Επίσης, οι εργαζόμενοι στα γραφεία έμειναν μισοί λόγω συνταξιοδοτήσεων και μείωσης προσωπικού. Αν φύγει και η θυγατρική ΕΥΑΘ Υπηρεσίες ΑΕ, που κακώς παραμένει στο κτίριο, φύγουν και οι μαθητευόμενοι, τότε απελευθερώνεται χώρος για να έρθουν εργαζόμενοι της Τσιμισκή. Θα έρθει σημαντική οικονομική ελάφρυνση στην ΕΥΑΘ, που είναι το ζητούμενο”.

Η τυχόν μετακίνηση των γραφείων από την Εγνατία, εκτός των άλλων, θα επιφέρει προβλήματα στην εξυπηρέτηση των πελατών της εταιρείας. Τα κεντρικά γραφεία, όπως υποστηρίζουν εργαζόμενοι και καταναλωτές, είναι γνωστά σε κάθε κάτοικο της πόλης και σε κομβικό σημείο, από το οποίο διέρχονται οι περισσότερες λεωφορειακές γραμμές του ΟΑΣΘ, είτε έρχονται από τα ανατολικά, είτε από τα δυτικά του πολεοδομικού συγκροτήματος. Το Σωματείο Εργαζομένων ΕΥΑΘ προτείνει τη συγχώνευση των γραφείων της Τσιμισκή με αυτά της Εγνατία και διαθέτει σχέδιο για την υλοποίηση της πρότασης.

ΕΥΑΘ: Πρώτα ο πολίτης-πελάτης

 “Η διοίκηση της εταιρείας επιχειρεί να εξετάσει συνολικά το κτιριακό ζήτημα και, όταν ολοκληρωθεί ο σχεδιασμός, θα γίνουν οι σχετικές ανακοινώσεις”, απαντά ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΥΑΘ Νίκος Παπαδάκης.

Ο ίδιος διαβεβαιώνει ότι “μας ενδιαφέρει η εξυπηρέτηση του πολίτη, του πελάτη, και σε αυτήν την κατεύθυνση θα προχωρήσουμε τον σχεδιασμό μας, πάντα προς όφελος του καταναλωτή. Κάνουμε μια πελατοκεντρική στροφή. Δεν θέλουμε να ταλαιπωρούνται οι πελάτες μας και να χρειάζεται να πηγαίνει από κτίριο σε κτίριο, από όροφο σε όροφο, για να διεκπεραιώσει μια εργασία.

Προσανατολιζόμαστε να δημιουργήσουμε έναν ισόγειο χώρο, με συγκεντρωμένες όλες τις υπηρεσίες που θα χρειαστεί ο πελάτης, για να μην ταλαιπωρείται. Οι εργαζόμενοι θα εκπαιδευτούν για την ταχύτατη εξυπηρέτηση των καταναλωτών”. Αντιδράσεις, ως προς τον σχεδιασμό της διοίκησης, δεν υπάρχουν από τους εργαζόμενους”, υποστήριξε ο κ. Παπαδάκης.












ΠΗΓΗ: ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
Powered by Blogger